Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

ALERGICKA REAKCIA NA LIEKY

raf

Dakujem za odpoved, ja som radsej prestal uzivat ten amoxiklav, pripustam,ze vyrazky mozu byt z potu,ale nikdy som take nemal,az teraz ked som zacal brat ten liek, a spoteny som nebol prvy krat.
a aj popis v lekarskom slovniku sedel na ten exantem co sa mi zjavil...

Alternativa

No, tu reagovat je velmi chulostive. Napriek tomu napisem, co by som robila ja. Zadok nie je typicke miesto na alergicke prejavy. Vylucujes moznost posobenia potu? Ak vyrazky nemas naozaj nikde inde, ani ine zmeny - napr. flaky, dusivy pocit, svrbenie - ja by som doplnila amoxiklav s B-komplexom a vapnikom - maju mierne protialergicke ucinky, ale vitaminy by som jedla v intervale medzi davkou amoxiklavu - a liecbu do pondelka neprerusovala. Tiez zalezi, ako dlho uz liek beries. Ak zistis zhorsenie, odporucam navstivit na konzultaciu pohotovostnu ambulanciu.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

ALERGICKA REAKCIA NA LIEKY - Fórum - ZDRAVIE.sk