Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia... skoncit?

Príspevok v téme: Antikoncepcia... skoncit?
arny

Ahojte, mam taku otazocku. Tento mesiac doberam poslednu z 3mesacnej davky Logestu a vaham ci si dat predpisat dalsiu. Nemam vaznejsie problemy, ale pocas tych 3 mesiacov som spozorovala zmeny hlavne v naladovosti. Stane sa mi ze sa vecer pre nic za nic rozplacem, a pritom nie je dovod. A taktiez co sa tyka chuti na sex...no tak tu nemam vobec. Priatel tym trpi a ja este viac ked sa snazim tvarit, ze sa mi aspon trocha chce. Je mozne ze je to vsetko sposobene antikoncepciou a hlavne, skonci to niekedy?

lilyianka

no normálne to nie je .... ale tak nová hak sa má brať tri mesiace, za ten čas by si na ňu vraj žena mala zvyknúť, aj keď niekedy sa to nedá .... špinenie máš často či?

Lulu123456

Dobrý deň začala som brať prvý mesiac HA a chcela by som sa opýtať či je normálne že mám silné krče v podbrušku a tak tiež špinenie. ďakujem

charlie

dorka, neviem, či je vhodné ti touto formou posielať moju mailovú adresu. dá sa to urobiť inak?(menej verejne?

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia... skoncit? - Fórum - ZDRAVIE.sk