Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Prosim o radu- suchost

Príspevok v téme: Prosim o radu- suchost
lea

Mlade dievcata,zeny .Mali ste niektora takyto problem ako ja pr uzivani hormonalnej antikoncepcie JEANINE.Suchost vonkajsich rodidiel a nasledne neprijemny pocit pri chodzi. Jednoducho ako by som vysychala. Da sa nieco kupit v lekarni cim by som si mohla pomoct ,alebo mam zajst ku bynekologovi .Ak mozete prosim poradte mi. HAK uzivam pol roka, no predtym som brala Logest ziadne problemy som nemala .Dakujem za kazdu radu

maťa

Aj ja som to mala z antikoncepcie, ale ked som zmenila značku, tak mi to prešlo. Alebo si kúp lubrikačný gél v lekárni, ale byť tebou tak to poviem gynekologovi a nech ti dá menej hormonálnu hak.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Prosim o radu- suchost - Fórum - ZDRAVIE.sk