Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Gynekológ

marketta

skus ešte počkat do konca tyždna,ak to neprejde,tak v pondelok navštiv gynekologa,ten najlepšie vie čo robit.To krvacanie može byt nasledkom tej antikoncepcie.Možno nieje pre teba ta prava a zmeni ti ju na slabšiu,z nižšim množstvom hormonov.

monokoka

ahojte neviem ako zacat ale minuli tyzden som zacala brat ant.tabletky marvelon prvu tabletu som vzala v pondelok a neviem ci je vsetko v poriadku ked este dnes stale krvacam ale obvykle moj cyklus trva 6 dni a teraz to uz mam desiaty den mohli by ste mi poradit ci mam pokracovat dalej a ci je to normalny postup pri zacati uzivania tabletok dik monik

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Gynekológ - Fórum - ZDRAVIE.sk