Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Nechápem to ??

Príspevok v téme: Nechápem to ??
papi

pred 5 dňami som si zabudla zobrať tabetku,zistila som to až ked som išla brať na bruhý deň ďalšiu a podľa letáku som teda zjedla obe naraz, hned na druhý deň som dostala zvláštny hnedý výtok a naozaj veľmi silný a stále to neprestáva menzes mám dostať až o 7 dní..neviem čo to má znamenať...neviete mi poradiť??

Best trance girl

Mozno je to len spinenie, co sa obcas stava. A asi to bude sposobene aj tym casovym posunom v brani tabletky. Podla mna sa nemas coho bat. A ked, tak skus zavolat svojmu gynekologovi, on ti poradi

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Nechápem to ?? - Fórum - ZDRAVIE.sk