Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Darovanie krvi

RNG

age 44, telo nie je dojna krava na krv. Kostna dren sa po case vycerpa a clovek nema dost krvi pre seba.
Tento fakt lekari taja, aby dostali dostatok darcov.
Nehovorim, ze clovek nemoze dat par krat krv, ale nas organizmus nie je zariadeny na vyrobu krvi na komercne ucely.

vpohode

Za 2 dni po odbere ani nebudeš vedieť že si bol na tranzfúzke. Horšie by to bolo biť darcom po veselom weekende.

szm

ahojte, plánujem ísť darovať krv, no zaujímalo by ma, koľko po odbere môžem piť alkohol a v akom množstve. Som totiž študent a plánujeme ísť na dozvuky, darovať plánujem ísť 2-3 pred dozvukmy

age44

oj, heureka, to asi tazko, keby si darovala, tak zas mozes byt anemicka. a asi si bola sledovana na hematologii, nie? dnes maju v nemocniciach taky informacny system, ze sa az cudujes co vsetko o tebe vedia! a radsej sa daj poriadne dokopy, nema vyznam darovat krv a sama sebe uskodit.
inak, teraz som citala, ze v heinburgu, v rakusku mozete ist darovat plazmu, nahrada osobnych vydavkov je 18 eur. darovat ju mozete 50 krat rocne. to je cez 30 tis. korun za rok. dobre privyrobenie, vsak?

heureka

a neviete nahodou ci mozem darovat krv aj ked som bola viac ako rok anemicka? teraz je to prvy mesiac co je vsetko ok...

age44

aj ja mam stale o cosi menej, ale pravdepodobne ta vazit nebudu. zavisi od toho ako vyzeras celkovo. na niekom nie je vidiet, ze ma 47kg. ja vzdy poviem, ze mam presne 50. ale aj tak povedia, ze mi vezmu len 400 ml, nie 450 ako ostatnym. maju aj mensie sacky, 200 ml, na transfuzie pre deti.
aj tak mam hemoglobinu vzdy viac ako ti stokilovi chlapi, ktori chodia darovat krv.
este vsak maju sestricky problem ma potom napichnut - vdaj mam zily tensie ako ihla, ktorou ma idu pichat. ale inak bez problemov.
vsak skus, vela stastia.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje