Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Minerva a bolesti hlavy :{

Príspevok v téme: Minerva a bolesti hlavy :{
janu3ka

neviete mi niekto poradit prosim? moj lekar je na 3 mesiace PN a ja som yacala brat minervu...som na 5.tom dni a kaydz den ma yatial bolieva hlava...yacne doobeda,potom prestane a yacne yas vecer.je to normalne? beriem ju skorej z lekarskeho hladiska ako z antikoncepcneho a lekar vravel ze ak mi nebude robit dobre ze ju mam vysadit.tak sa chem spytat ci je to normalne a casom vymyzne alebo ju mam po prvom mesiaci prestat brat.dakujem za odpovede

perlaxyz

zlatko, táto téma bola tu rozoberaná 7.7.2007... daj si vyhľadať slovo minerva a nájdeš to... viac sa dočítaš tam ...

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Minerva a bolesti hlavy :{ - Fórum - ZDRAVIE.sk