Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

KONIEC HAK POMOOOC!!

babika666555

no ja som brala HAK rok a pol ale mala som s tym problemy, tak preto som to vysadila, no pohlavny styk som nemala odkedy to neberiem, takze tym by to byt nemalo a okrem toho po vysadeni som za ten mesiac pribrala tri kila :((

tinus8

tak poviem ti moje skusenosti, boli inak dost pestre. Po vysadeni HAk sa moje hormony tak zblaznili (chudata), ze menzes mi meskal este asi tak 3/4roka (cize chodil nepravidelne), tesne po vysadeni som mala depky, ktore potom presli. Dalej sa mi zacali mastit vlasy vo velkom a strasne som sa vyhadzala cela (akne) to trvalo skoro dva roky kym to preslo. Co sa tyka pribratia alebo schudnutia. Najskor som pribrala, mala som z toho uplnu hrozu a asi po roku sa mi vaha upravila na taky normal. Neviem kolko si ty brala HAK, u mna to bolo sedem rokov, takze ja sa mojmu telu ani velmi necudujem ;-). Budem ti drzat palce, aby si to zvladla. Ale je to urcite lepsie ako brat HAK, uz by som to nikdy neurobila. Tak pekny den prajem :-)

ethel

po vysadení HAK dochádza k hormonálnej nerovnováhe,čo je logické a preto sa to môže prejaviť meškaním menzesu.A či sa po vysadení priberá?Je to také isté individuálne ako keď niekto priberie po nasadení HAK.Ja ososbne som pribrala po vysadení asi 5 kg,ktoré som asi pol roka dávala dole...

deedee

No po vysadení by si mala skôr schudnuť, ak si teda počas užívania pribrala. A je možné že ti to meška. Ked tak si zavolaj s gyňou a bud ti povie, aby si počkala , alebo ti dá vyvolavačku. Pokial si nemala nechranený styk, tak by si sa nemusela báť. Ale može to byť aj prechladnutie alebo vplyv iných liekov (antibiotika a pod.) Neviem...skus ešte počkať a ked tak chod na kontrolu.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

KONIEC HAK POMOOOC!! - Fórum - ZDRAVIE.sk