Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vysadenie antikoncepcie...mozem to mat z toho???

Príspevok v téme: Vysadenie antikoncepcie...mozem to mat z toho???
januška

Brala som antikoncepciu minerva od oktobra do novembra teda len jeden mesiac a potom som ju vysadila lebo som mala vela vedlajsich ucinkov...menstruacia po vysadeni mi v novembri dosla o 4 dni a bola slabsia ako zvycajne,co bolo urcite sposobene tabletkami.tento mesiach som uz nic nebrala."menstruacia" mi meskala 2 dni,teda zacala vcera,ale je to len velmi slabunke spinenie,pouzila som vcera len intinku a ani ta nebola plna,v noci ani kvapka,a teraz rano stale len slabunke spinenie.bolesti mam len ako pri PMS :((( uz som z toho zufala,nikdy predtym sa mi nic taketo nestalo.prosim vas poradte mi kto ma s tym skusenosti.toto bola moja prva antikoncepcia tak ja naozaj neviem :( dakujem vam velmi za rady.

barbinka

nič. nechaj to tak. Počkaj si na ďaľší mesiac. Tá by mala byť už v poriadku. A ak náhodou nebude, choď ku gynekológovi. A hlavne sa neboj, nič sa nedeje.

barbinka

Po vysadení antikoncepcie sa môže diať hocičo. Ja som teraz tiež po vysadení, ale ja som vysadila kvôli operácii na mesiac a ja teraz čakám na krámy, čo som už mala dostať.doktor mi povedal, že je to normálne.

januška

boze prosim ludkovia,poradte mi,ja fakt neviem co je to so mnou...dneska uz mam aj bolesti ako pri normalnej menstruacii a stale nijaka krv,iba uplne slabe spinenie...keby som bola kratkozraka tak si to ani nevsimnem :( ...nechapem...moze sa stat ze ta menstruacia ani nebude silnejsia a skonci taka slaba ako je teraz a ta sliznica tam ostane? prosim poradte mi ak mate niekto skusenosti lebo sa asi zblaznim :(

Textová Inzercia

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Vysadenie antikoncepcie...mozem to mat z toho??? - Fórum - ZDRAVIE.sk