baby po tridsiatke

Jenna621

Ja nemám žiadne problémy s priberaním, a to mám už po 35-tke. Jem čo chcem a koľko mi chutí, ale žiadne prežieranie jednoducho normálne sa najem (nevyhýbam sa ani sladkostiam a čokoláde) a predstavte si že vážim stále rovnako ako keď som bola študentkou na VŠ, čiže 50 -52 kg/167 cm. Asi máte príliš pokojný život keď tak priberáte :). Ale podstatné je aj to, aký typ postavy ste zdedili, a s tým veľa neurobíte, len sa treba snažiť ten tuk udržať v rámci normy, aby vás v lete zbytočne nehrial :)).

leuska777

ja mam 23 a vzdy som bola silnejsia nieje to vobec o veku ale o tom kolko sa hybes kolko coho jes.. lebo ked budes mat v strave prebytok sacharidov a tukov nic ti nepomoze a mozes sa aj na hlavu postavit.... ten kto bol zvyknuty makat na sebe pred 30 pre toho to ziadny sok nieje..

lea

zalezi to aj od hormonov. mam kolegynu, ktorej sa takmer uplne zastavil metabolizmus po narodeni dietata. ja zatial nemam deti a nepozorujem daky spomaleny metabolizmus, mam 32 rokov

neva

Mám 45 rokov a asi rok dozadu som si tiež všimla, že sa niečo začalo meniť. Mala celé roky takmer rovnakú váhu 54-56 kg. Teraz mám 61 kg. Stále si hovorím, že aspom kilo dole a udržať to do tej 60-ky, ale jednoducho nejde to. Velmi sa mi páči tá TV reklama, že ak máte 40+, tak za to nemôžete. Naozaj niečo na tom pravdy na tom je.

momo

Je vedecky dokázané, že po tridsiatke sa výrazne spomaluje metabolizmus:-( Je to skrátka tak, nič sa nedá robiť, treba sa viac hýbať a hotovo.

lea

sophia, svaly vazia viac ako tuk. preto mozno napriek sportu vazis viac. ja osobne po 30tke nemam problem s priberanim, ale celkovo so zdravim- klby, kosti, akoby do 30tky telo vsetko vydrzalo a potom jedneho dna dost, a vsetko sa ruca

cica