Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antikoncepcia Jeanine

Príspevok v téme: Antikoncepcia Jeanine
weruskaaa23

Zacala som brat po dlhsom case antikoncepciu Jeanine. Po desiatom dni uzivania mi zacali krvave vytoky. Trva to uz sedem dni. Chcem sa opytat je to normalna reakcia na tabletky, alebo to nieco znamena? Niekedy mam pocit ze to slabne, ale ńa druhy den je to zase. Netrva to cely den, len sem tam. Ale nerozumiem tomu. Uz som ich raz uzivala a nemala som taky problem.
Ak mate niekto podobne skusenosti, prosim poradte mi.
Som mimo Slovenska a tu nemam nijakeho lekara.
Dakujem

nellynkaa

weruskaaa23 ahoj..ja mám to isté a doktorka mi povedala že to si asi len organizmus nevie na to zvyknúť ale stáva sa že za tie 3mesiace by to malo skončiť..ak nie treba zmeniť HAK..

sunnysweetie

ahojte,
mozem sa spytat?
ja mam zacat brat tuto HAK tento tyzden.
v ktoru hodinu to je najvhodnejsie?
co mi poradite..
viem,ze kazdy den v rovnaku hodinu,len neviem ktora hodina je najvhodnejsia???

poi

ahoj, casom by sa to malo upravit, to je len normalna reakcia... keby to nezmizlo po 3 mesiacoch, musis zajst za lekarkou..

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antikoncepcia Jeanine - Fórum - ZDRAVIE.sk