Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

NáZOR GYNEKOLOGA:-)) - čo si o tom myslíte vy ??

Príspevok v téme: NáZOR GYNEKOLOGA:-)) - čo si o tom myslíte vy ??
jaja

PROBLEM- dobrý den, zaujímalo by ma, ako dlho trvá, po vysadení antikoncepcie, kým s hormony dostanú z tela von...? mesiac po vysadení mi menštruácia prišla na den presne akoby na mna HAK ešte účinkovala.
ODPOVED- Hned po vysadení hak sa hormony dostávajú z tela von.
PROBLEM- s čim potom súvisí tá pravidelnosť cyklu po vysadení hak, alebo ked žena má po vysadení hak problém s otehotnením, alebo problém naštartovať ovuláciu....? počula som taký názor, že hormony sa viažu v tukoch a trvá aj pár týždňov, kým prestanú účinkovať v takom množstve ako boli v hak.
ODPOVED- Ak ste mali aj pred užívaním hak pravidelný cyklus,je veľká pravdepodobnosť,že ten cyklus bude pravidelný aj po vysadení hak.
TAK PROSIM VAS CO SI O TOMTO MYSLITE Z VLASTNYCH SKUSENOSTI?? DAKUJEM

niečo podobné k téme:-))

otázka-je možné že mesiac od vysadenia hak (bellara), sa u mna prejavujú nežiadúce účinky (búšenie srdca, únava), kôli ktorým som ju vysadila?dakujem

odpoved gynekologa-Myslím si,že to už nie je možné.

jaja

lialia, nič si asi nezistila, zatial?? lebo som písala na forum gynekologovi, a ten mi tvrdí, že to nemôže byť spôsobené hak, aj ked tie stavy sa zhodujú s tými čo som mala, ked som brala hak... možno je to hormonálna nerovnováha, nemáte s tým niektorá skúsenosti??

lialia

trosku pockaj, skusim sa jej dovolat..akonahle budem nieco vediet, napisem..nedviha mi to zatial, budem jej volat este dnes alebo potom zajtra.

jaja

no podla mna máloktorý gyn. pochopí, že ked to berieš niekoľko mesiacov, rokov, tak je jasné, že ti to nabúra systém a tie hormony sa nevyparia za pár hodín... ale hlavne že v papieroch majú, že do 48 hod. potom prečo ma po 2 mesiacoch bolia prsia, a objavujú sa mi nejaké nežiadúce účinky ako ked som bellaru brala?? logika nie? chcela som sa spýtať LIALIA že či nevieš aké vitamíny jej to predpísal??dík

lialia

akurat mi vcera rozpravala jedna znama, ze jej dcera brala antikoncepciu 4 roky a teraz to vysadila, ze jej dal lekar nejake vitaminy alebo nieco take , vraj na precistenie organizmu, pretoze chce mat dieta za rok. Toto je ale v CA.

jaja

tu skôr ide o to, že o niektorých nežiadúcich účinkoch sa dozvieš až ked si to odskúšaš na vlastnej koži, a nakoniec to lekár aj tak poprie, že je to z hak, lebo ti nie je v papieroch napísané. to je to pokrytectvo...biznis je biznis.

janka

Jaja: myslím si, že u každej antikonc. je to individuálne. Ja som brala 3x po 6 tich mesiacoch po dobu asi 3 rokov, stále inú antik. a menštruáciu som po vysadení nikdy nemala pravidelnú (ani pred braním). Počula som však, že ak chce žena otehotnieť po vysadení by mala počkať aspoť pol roka.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

NáZOR GYNEKOLOGA:-)) - čo si o tom myslíte vy ?? - Fórum - ZDRAVIE.sk