Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

? Antika ?

misinka

veru mesiac a teraz nemam ziadne priznaky, absolut -krem unavy aj to len fakt obcas, ziadne bolesti nic, ale to boli sice silne ale nebolestive vtedy mesiac

jaja

ide o to, že je to normálne pri braní hak, ale nie je to normálne pre telo, strata krvi, ale gyn. majú svoje teorie, a čokolvek by sa dialo počas tých 3 mesiacov, spadá to do obdobia - zvykania si tela na hak - povedia vám, že je to normálne!!! a to nepovažujem za ok!

misinka

ja som mala silne krvacanie az mesiac, bola som zufala ked som to zacala brat, po dvoch tyzdnoch nneustaleho kravacania som isla na gyndu a ta mi povedala ze sa to moze prejavit ( NO JE NORMALNE ZE VAM TOTO POVIE GYNEKOLOGICKA??? ) no presli dva tyzdne a nic, uz som si povedala ze tabletky smarim do kosa a zmenim gynekologicku ked to v ten den prestalo ( nikedy to bolo slabsie inokedy velmi silne krvacanie - ako ty hovoris uz som si niekedy myslela ze to prestane) a teraz to beriem 5 mesiac ziadne vedlajsie priznaky okrem unavy sa nevyskytuju.

jaja

podla mna to nie je normálne - ale pri hak sa to môže stať! ak ti povie gyn, že počkaj 3 mesiace - to prejde, tak zmeň aj značku aj gyn!!!

moniqa87

ak je to dost silne tak sa telefonicky skontaktuj so svojim gynekologom a on ti poradi ci mas prist alebo este chvilu pockat, ok?
take slabsie krvacanie sa pocas prveho mesiaca objavuje, ale silnejsie neviem...

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

? Antika ? - Fórum - ZDRAVIE.sk