Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Každodenné krvácanie v prvom mesiaci užívania antikoncepcie.

geraldine

Dakujem všetkým za príspevky. Ako tak čítam, tak usudzujem, že mi krvácanie má v druhom mesiaci ustúpiť, tak dúfam, že už od toho budem mať pokoj. Predpokladám, že je to všetko zapríčené aj tým, že som začala brať nízkohormonálne tabletky, pri ktorých je to špinenie časté.

hekate

pri prvych tabletkach som nic take nemala a ked som zmenila znacku tak sa mi stalo to iste. ale druhy mesiac uz v pohode. mozno to suvisi s tym ze prve balenie sa zacina brat v prvom dni kramov a hormony nevedia co so sebou..

zajo12

MILA GERALDINE,NEMUSIS SA ZNEPOKOJOVAT,JA SOM MALA PRESNE TO ISTE AKO TY.UZ SOM Z TOHO BOLA CELA ZUFALA.VYBRALA SOM SKORO CELE BALENIE HAK A MENZES NEUSTUPOVAL.TAK SOM UZIVALA AJ LIEKY NA DALSI MESIAC BEZ PRESTAVKY.TAKZE SOM UZIVALA V KUSE 2 MESIACE LIEKY.

no

ja som tiez mala nieco podobne prvy mesiac uzivania hak ale bolo to take spinenie nebolo to ani krvacanie..fakt minimalne..na druhy mesiac mi kramy skoncili normalne a potom to uz prestalo

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Každodenné krvácanie v prvom mesiaci užívania antikoncepcie. - Fórum - ZDRAVIE.sk