Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vztahy-mam zabojovat?

Príspevok v téme: Vztahy-mam zabojovat?
katulik26

Ahojte, mam taky problem. Medzi mnou a mojim najlepsim priatelom sa zmenil vztah z kamaratskeho na nieco viac. Najskor sme sa tomu obaja branili, lebo on ma dlhorocny vztah, od puberty- su spolu 7 rokov, ale su spolu malo, lebo obaja studuju v inych mestach. Mysleli sme ze nas to prejde, on si hlavne myslel ze je to nejaky osial. Potom si vsak uvedomil,ze sa zalubil no ja som v tom case odisla do zahranicia a tak sa rozhodol ostat s nou. Mne sa kazdy den ozyval a tesil sa na mna. Po mojom navrate sme sa vsak na seba tak tesili, az sme skoncili v posteli. Potom sme sli na sviatky domov, lebo my spolu studujeme v jednom meste ale sme z roznych miest. Doma bol s nou a mne sa moc neozyval. Teda nie kazdy den, ale kazdy treti a kedze som aj trochu jesitna, ked sa aj ozval, odpisovala som ho, ze nemam cas s nim hovorit a tak si myslel, ze sa nanho hnevam. No potom som sa vratila zase na dva mesiace do zahranicia. Tyzden po sa zacal zase riadne ozyvat, komunikacia sa nam zlepsila a zase sme si stale pisali a prezvanali sa. Po mojom definitivnom navrate domov to pokracovalo aj co sa tyka fyzickych prejavov. No kedze s nou sa nerozisiel, rozhodla som sa to riesit a stopla som to. To sme uz urobili aj predtym viackrat a vzdy sme to nevydrzali, no teraz sme mali konflikt, ked som ho az rozplakala, lebo som mu vsetko vytkla v nevhodnej chvili a oznacila ho za klamara a on mi povedal, ze to co medzi nami bolo bola len fyzicka potreba. Riadne sme si navzajom ublizili, ale okolie sa do nas obulo a dohodli sme sa ze budeme dalej kamosi a zacali sme nanovo. Nikto neveri vratane mna, ze co mi povedal, bola uplna pravda. Ona je teraz vo vyhode, lebo by mu nikdy nic take nepovedala. On sa trapi, ze ju zradil a ona ho tak lubi a aj to je podla mna dovod preco sa s nou nedokazal r