Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Po vysadení antidepresív

Príspevok v téme: Po vysadení antidepresív
leila

Ahojte, vysadila som po dvoch rokoch cipralex, oficiálne mám úzkostno-depresívnu poruchu, osobne si myslím, že aj tetániu. Asi dva týždne po úplnom vysadení sa mi začínajú vracať príznaky - fyzické ale len, napr. točí sa mi hrozne hlava, mám také navaly do nej, žemám pocit, že padnem na zem a hotovo, niečo podobné, len v trochu inej verzii som mávala aj predtým... ale nechcem už brať AD, povedala som si, že to vydržím a skúsim hocičo iné, len mi prosím poraďte, že čo mám robiť...

RNG

Ocne tiky su pravdepodobne z nejakych skratov v nervoch, odporucam zvysovat viralnu imunitu, brat DHA na hojenie nervovych izolacii a pravdepodobne aj rozne vitaminy B ako zmes stress B

mirabelllky

RNG prosim ta, skusil by si mi poradit v teme OCNE TIKY U DETI ktoru som dnes zalozila?ak tu budes a vies.ja sa rano pozriem.dakujem pekne

RNG

Mario, moze. Ale EEG nie je doastatocne ucinny nastroj, aby ti povedal, ake neurotransmiter nemas v poriadku.
Takze kedze sa to neda zistit , tak musis skusat, ktore latky(podla moznosti neskodne potravinove doplnky) ti ten problem adresuju ucinne, a to je podla pravdepodobnosti doplnky na serotonin, (80% pripadov) , melatonin, norepinephrine, dopamin a GABA v mozgu.

RNG

Ja ziadne vyrobky nevyrabam, a vyse 5 rokov ani nedistribuujem. Ale poradim napr dobre zdroje, ako
iherb.com
swansonvitamins.com
puritan.com
kde maju hromadu roznych vyrobkov v rozumnych cenach a mnohe z nich ak v ucinnych davkach.
Iherb na majlacnejsie postovne na Slovensko

Mario1222

RNG : Aha, chcem sa ešte niečo opýtať : Nemôže to EEG súvisieť aj s abstinenčnými príznakmi po náhlom vysadení, ako som to urobil ja ? Pretože v jednom článku som sa dočítal toto : " Medzi abstinenčné príznaky po vysadení antidepresív patria myšlienky na samovraždu, agresívnosť, pocity úzkosti, depresia, záchvaty plaču, nespavosť, závrat, zvracanie, bolesti hlavy, triaška a pocity elektrických impulzov v mozgu ".

Nemôže teda to EEG súvisieť s vysadením, nakoľko sa jedná o elektrickú aktivitu mozgu ? Ďakujem za pomoc.

RNG

Mario, v tej diadnoze ako aj v CT ti nenasli nic.
Tvoje nervove problemy nie su urcene ziadnymi deformitami v mozgu ale nedostatocnymi hladinami neurotransmiterov a to sa neda zatial nijako zistit, len podla symptomov.

Mario1222

Dobrý deň,

ja som užíval antidepresíva SERLIFT 3 roky, od roku 2010 do júna 2013. Keď som ich začal v roku 2010 užívať, mal som 17 rokov a už som ich v júni tohto roku vysadil, mal som 20 rokov. Prosím vás, keď som ich tak naraz v júni vysadil, nebude to mať nejaký negatívny vplyv na CNS ? Pretože ja som ešte vtedy netušil, že sa nemajú naraz vysadiť, nikto ma na to neupozornil, až teraz som si to v tejto diskusii prečítal. Vysadil som ich hlavne preto, lebo som po nich ako vedľajší účinok pociťoval nesmiernu únavu a mal som potrebu teda viac spať a ležať. Pár týždňov až jeden, dva mesiace po vysadení som pociťoval zvláštne pocity v hlave ako tlaky a bolesti. Rozhodol som sa nakoniec, že zájdem k neurológovi na vyšetrenie. Dňa 14.10. tohto roku som absolvoval vyšetrenie EEG, ktoré ukázalo nasledujúci nález :

" Trace code Základná aktivita 10 c/s o amplitúde do 40 uV,RZ pozit.

Natívny záznam je ovládaný nepravideľnou alfa aktivitou obojstranne vo všetkých zapojeniach. V odvedenich z predných kvadrantov veku neprimeraná prímes pomalých rytmov obojstranne vo všetkých zapojeniach.

V priečnom zapojení sa objavuj krátke epizody bilat.synchronných nepravideľných theta vĺn frontálne aj centrotemporálne s miernou prevahou vľavo.

Pri HV sa v priečnom zapojení nešpecifická fokalita zvýrazňuje v amplitúde sin.

Záver : Nešpecifický fokálny nález frontálne a centrotemporálne bilat. s prevahou sin. s tendenciou k tvorbe krátkych bilat. synchronných epizod v odvedenich z predných kvadrantov. Bez jednoznačných iritačných grafoelementov. "

Po absolvovaní tohto EEG mi určili na neurológii ešte aj termín CT mozgu, ktoré som musel absolvovať. Na CT vyšetrení mozgu som bol 14.11. ale bolo v poriadku, pretože bolo zhodnotené ako " norm. CT obraz mozgu ".

Prosím vás, mohli by ste mi teda poradiť či tento nález nejako nesúvisí s náhlym vysadením antidepresív SERLIFT, ktoré som užíval ? Ak áno, neviete náhodou podľa EEG určiť o čo sa presne jedná ? Lebo ako som už spomínal, ešte vtedy som netušil, že sa nemajú vysadiť naraz.

Za pomoc a odpoveď ďakujem.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.