nestastna

Príspevok v téme: nestastna
prosim pomozte, uz neviem co dalej...

SOm studentkou 3 . rocnika na VS v maji som mala mat statnice, cele tri roky ziadny problem, same dobre znamky, neprenasala som predmet ,teraz mi vsak vyucujuca nedala skusku zo statnicoveho predmetu ani v riadnom termine ani na opravnom, dekannsky mi nechce povolit, prosim VAs poradte mi niekto uz som zufala , zrutil sa mi cely svet, evidentne ma neznasa, ale ja neviem preco, musela by som opakovat rocnik, ale ked mi nechce povolit dekansky, bojim sa ze mi to neda ani o rok. NA tom opravnom termine som vedela vsetko, nasla si zamienku ...

neviem, co dalej

ahojte, takze nakoniec mam medzirocnik, a viete co je uplna, sila, nikto mi nevie povedat kolko budem platit za NDS, ze pri zapise, uz som si zvykla ze sa porusuju zakony, ale keby niekto vedel ako funguje nase skolstvo tak sa otrasie v zakladoch

neviem, co dalej

nellyxya, co sa stalo potom?
v tomto obdobi mi velmi pomohlo, ze som sa nakontaktovala s ludmi, s podobnym osudom

ja si tiez myslim, ze to boo najma kvoli vyzoru, ale aj tak jej to nedokazem

nellyxy

docentka mala konsku nohu.nenavidela nasminkovane dievcata...nenechala ma prejst z fyziky.ani na docentsky.dala som sa vyskusat na inej fakulte.bola by to dvojka.isla som domov,do kupelne a tam som hodinu plakala.moj zivot zacal ist na inej kolaji na ktoru som nebola pripravena. ani ciel som nepoznala.

neviem, co dalej

no, vypada to tak, ze mi dekansky nedaju, ochota neni nikde, neviem si predstavit co budem robit, asi zacnem pracovat, som uz skalmana z celho vyskoskolskeho systemu...

naviem, co dalej

dakujem aj tebe angeles za podporu, este stale dufam, ze mi daju dekansky, budem vedeita z v priebehu tyzdna, aka je odpoved

angeles