Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

pomozete mi?

Príspevok v téme: pomozete mi?
anjelik007

ahojte mam problem...beriem antikoncepciu a som pribrala a teraz som sa rozhodla,ze by som chcela schudnut a chcem prestat aj brat tu antikoncepciu...zmeni sa mi menstruacia??aaa potom keby som chcela mozem normalne pokracovat v cykle ako s tymi tabletkymi?keby som ich chcela brat?proste ako zasa dostanem kramy tak po zacnem brat...prosim pomozte mi

...

kazdy doktor ti povie,ze z antiky sa nepribera,ona mozno len zvysi chut do jedla a je to len na tebe ako sa s tym jedenim kontrolujes!!tak ja by som to na tvojom mieste iba kvoli tomu nevysadila..pretoze ani to nie je dobre-vysadit a po chvili zasa zacat brat,lebo tym sposobis telu len chaos..no a co sa tyka toho menzesu-ked vysadis antiku,tak po nejakej dobe budes mavat menzes v rovnakej intenzite,ako si ho mavala,ked si este nic nebrala..a posledna vec-ked si teda spravis tu prestavku,tak antiku zacnes zasa brat tak,ako si zacinala pred tym,cize,ked dostanes menzes..

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

pomozete mi? - Fórum - ZDRAVIE.sk