Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

MARTIN_242 kuk sem:-)

Príspevok v téme: MARTIN_242 kuk sem:-)
kacicka

ahoj, citam, ze dost vela radis na fore ohladom chudnutia a zdraveho zivotneho stylu. Velmi chcem schudnut, 5 dni sa snazim nejest sladke a ani ve,mi nezdrave jedla, chodim kazdy den na korcule na hodku a plavat na hodku. Ale potreovala by som niekoho, kto by mi poradil, ako sa stravovat, a podobne- mat niekoho "nad sebou", takeho pomocnika. Neujal by si sa ma???

Martin_242

Nechcem sa nikoho dotknúť, ale sekcia "90 dnova rozlisovacia dieta" je o pár políčok nižšie, toto sa ma bezprostredne netýka, postujte prosím svoje príspevky ohľadom tej diéty do príslušnej sekcie.

barbinka

hladovka: raňajky ako obvykle, na obed si dávam výživu s banánom a večeru si robím ovocný tanier s lieskovými orechami a medzitým si zobkám tekvicové semiačka.

Martin_242

Ahojte, bol som odcestovaný mimo mesta, takže som nemohol skôr...

creassy: Ahoj, to že si telo zvykne časom aj na rôzne športy, je pravda, aj preto, že Ti taká zátaž už proste nepríde tak náročná.
Tie energetické tyčinky by som pri snahe schudnúť moc nedával, radšej sa normálne najedz.
Tak sa mi zdá, že toho moc neješ, však?
Ten šport je výborný, hlavne ako píšeš, že je u teba častý, ale pri chudnutí je naozaj najdôležitejšia pravidelná a častá strava v malých množstvách.
Taký režim totiž metabolizmus zrýchľuje.

kiarka: K bielkovinám si kľudne môžeš dať ľubovoľnú zeleninu, teda aj šalát, tým nič nepokazíš, naopak.
Vlákninu nestráviš ale žalúdok zasýtiš, naviac, na trávenie zeleniny telo vynaloží viac energie, než sama poskytuje.
Semená a orechy sú zdravé, obsahujú dôležité "zdravé" tuky, môžeš ich aj na večeru.
namiesto gumených medvedíkov si daj nejaké ovocie, ak máš chuť na sladké.
Activiu mám rád aj ja :)

constantine: To ma teší, pokračuj, keď Ti to tak ide! :)

ecko: To, že si pod vplyvom stresu a nemožnosti sa v práci najesť schudla, je bohužiaľ ten nesprávny spôsob.
Ak sa vrátiš na svoju pôvodnú stravu, váha sa Ti pravdepodobne vráti, t.j. priberieš.
Jesť dve jedlá za deň je nezdravé, ale môžeš byť rada, že na to Tvoje telo nereagovalo tak, ako u väčšiny, teda nepriberalo váhu.
Skús po návrate začať jesť normále zdravé jedlo pravidelne 5 krát denne a uvidíš, čo na to telo.

klarka 123: Ahoj, u nižších ľudí je naozaj vidno každé kilo navyše.
Máš pravdu, zo 7000 kJ by si pri Tvojej výške najskôr pribrala, ja by som povedal, že skús 5000 na začiatok, poprípade ak by nefungovalo, skús ísť nižšie.
Ovocie sa nemusí jesť po obede kvôli cukrom, ktoré obsahuje, ale neznamená to, že si jeden kúsok nemôžeš dať.
Vzťahuje sa to totiž na tých, ktorý konzumujú veľa ovocia naraz, vtedy telo nemôže všetok cukor (hlavne fruktózu) využiť na energiu, tak ju uloží ako tuk.
Myslím, že Ti postačí schudnúť tak, aby váha neukazovala 50 kg, teda tie 3 kg.
Nebuď zúfalá, všimni si, že ani 2-krát tak ťažké ženy nutne netrpia depresiou.

zuzananana: Normálne percento tuku u žien je 20 - 25%, teda si úplne v norme a nemusíš sa stresovať.
Tie "špeky" tuším na sebe vidí každá žena, takže to beriem športovo :)
Je to v podstate všetko, čo nieje sval alebo kosť :)

zuzananana

heh, no martin.. myslim, ze mas co robit s tym navalom otazok :) .. mna len zaujima kolko ma byt tak cca. idealne percento tuku u zeny? ... ja mam 23 :( ... to je urcite vela ... sak aj vidim tie speky na zadku a stehnach :( .. inac nemam nejako vela kg 62 pri vyske 170 ... chcem schudnut tych 5 kg ... to by malo byt dufam potom celkom fajn...

klarka 123

ahojky martin pozerám že veľmi dobre radíš a naozaj to obdivujem, že takto pekne pomáhaš.

I ja by som chcela veľmi schudnúť cca 5kg. útlučku postavu a este dosť tuku síce meriam 159cm a vážim 52-53kg ale aj tak vidno kde mám niečo navyše. Podľa BMI je to ok ale ako vravím vzhľadovo je to vidno dosť. Snažím sa stravovať čo najzdravšie, pravidelne aj cvičím ale brucho a boky mám stále obrovské.

Chcem sa spýtať koľko Kj môžem denne prijať? Na internete som našla takéto stránky ale každá mi vypočítala úplne niečo íné si predstav, že raz mi vyšlo, že môžem prijať 7000KJ tak to by som sa asi už ak kotúľala.

snažím sa dávať si pozor na množstvo energie, tukov a tiež na obsah sacharidov (kôli glykemickému indexu!

Stále mi to ale nejde do obeda nemám vôbec chuť na nič sladké a okolo 13-16 akoby udrelo musím sa strašne premáhať. Jedna pani doktorka mi povedala, že ovocie sa nemá jesť po 15 hodine

Prosím ťa veľmi poraď už som zúfalá

Ďakujem

ecko

ja by som sa vam chcela pochvalit a zaroven aj poradit pred 4 mesiacmi som odisla do zahranicia a za tu dobu som schudla 12 kg a ani neviem ako...no moja strava spocivala z ranajok a obeda jedla som uplne ale uplne vsetko no od 14 som nejedla bo som sla do prace tam bol stres a ani cas na jedenie tak som zas az ranajkovala... no martinko chcem sa spytat ze ked sa vratim uz co skoro domov a nabehnem na normalny rezim ci sa moja vaha zmeni? velmi by ma to sklamalo tak co mam robit aby som uz nepribrala?dakujem

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

MARTIN_242 kuk sem:-) - Fórum - ZDRAVIE.sk