Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

farmácia

Príspevok v téme: farmácia
kirstie

ahojte,chcela by som sa spytat tych, ktori studuju na farmaceutickej fakulte UK ako zvladaju tuto skolu.Buduci rok maturujem a chcela by som tam ist, no pocula som ze je to dost narocne a musela by ma strasne bavit chemia biologia a pod. Ucim sa velmi dobre, ale nadsenec chemie zo mna zrovna nie je:)ako to zvladate vy?dakujem za vsetky vase nazory

cumel

registruj sa na unister.sk, tam si vyhladaj dakych studentov, co studuju farmaciu na UK...urcite ti s radostou podaju dake info o ich skole

miselka

presne ako povedal PharmRamon,tato farmacia je zriadena len druhy rok a este o nicom sa podorbne nevie, ale pravdepodobne v nemocnici prax nebude

PharmRamon

Ahoj, aj ja študujem farmu a Mišelka je moja spolužiačka :D
Na tvoju otázku je ťažké odpovedať keďže náš odbor funguje ešte len druhý rok...Myslím, že ani vedenie netuší ako to bude, ale praxe určite budú. Praxovať sa bude však v lekárňach.
Nebudem klamať, že štúdium je náročné, áno je ale taktiež tvrdím že ak sa zatneš dosiahneš všetko po čom túžiš.
Je jasné že dostávaš rady že farmácia je dobrá, ale ak ťa niečo nebaví tak to nerob. Veľa ľudí tam ide za vidinou peňazí, ale ani zďaľeka netušia čo ich čaká.
Tak veľa šťastia a Miška good luck na biochmeke a biofyze. pa

irish girl

ahoj miselka.ja mam na teba jednu otazku ohladom tvojej skoly.ze ci mate alebo budete mat predmety ci prax v nemocnici alebo patologii??

miselka

no ja som bola ja tam na skuskach a je tam strasny pristup k studentom. si myslia ze su nieco viac ako my..fakt to ma hned odradilo a este je tam tazke sa dostat. berie sa okolo 300 ludi a vyhadzov je velky, pretoze vas je tam dost. v ke brali len 120 a nejako nas triedit nejdu, len ti co to dobrovolne vzdaju. no a predmety sa moc nelisia, su tie iste

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!