Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Differine

Príspevok v téme: Differine
assaye

Ahojte,

lekar mi pred nedavnom predpisal krem Differine. Po 2 dnoch uzivania tohto kremu, sa mi tvar uplne scervenala a zacala sa lupat. Vyzeralo to ako alergicka reakcia, ale ako tu citam temy, mali to viaceri. Neviete mi povedat, ci je to normalne, alebo to bola predsa len alergicka reakcia? Ak to bolo normalne, zacal by som to pouzivat... A ak ste to pouzivali, pomohlo to? Dakujem!!!!

RNG

differine je krem obsahujuci retinoidy(tukove formy vitaminu A)
Je zname, ze rozne preparaty s retinolom vyvolavaju scervenenie pokozky.
Jediny silnejsi efekt uvedeny je rozpustanie stvrdnutych tukov v mazovych poroch, cim sa moze odstranit dovod na vznik podkoznych hrciek, zakladu na acne.
A to neviem, ci sa da pripisovat retinoidu adapalenu, alebo len pomocnym latkam v kreme.

nahodou

ten differine nie je az taky hrozny, odkedy ho pouzivam, mam menej tych zapalenych vriedkov, ale neviem, mozno je to aj vekom, kedze uz mam 21 rokov, tak to akne sa asi spamatalo, a zacalo miznut..moja plet na to nijako hrozne nereaguje, a to ju mam hrozne citlivu, treba to len pouzivat, ako je to napisane v navode, a rano nezabudnut plet hydratovat.

ach jaj

no mne to teraz predpisali v anglicku,ale je to hrozne drahe,mam uz po 30 tak sa aj bojim,ze mi to plet vysusi,tak neviem...

lucinka 888

ja som najprv pouzivala zinerit a po nom som mala celkom peknu tvaricku tak mi doktorka predpisala toto.pouzivala som to asi dva mesiace a tvar sa mi uplne pokazila.mala som same vyrazky...tak som znovu zacala pouzivat zinerit

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Differine - Fórum - ZDRAVIE.sk