Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Grganie po užití Panzytratu

Príspevok v téme: Grganie po užití Panzytratu
yulka

Chcela by som sa spýtať, či je normálne, že po užití Panzytratu niekoľko minút neustále grgám.

Stručné info:
Asi pol roka som po skoro každom jedle (okrem nemastne spravených kuracích prsíčok) buď mala astmatický záchvat, alebo som zvracala, alebo som mala bolesti na stredo-pravej strane brucha pod rebrom. Bola som u internistky, v kope vyšetrení jediné pozitívne a to tuk v stolici. Tak že mi vraj chýbajú tráviace enzýmy a dala mi Panzytrat 25 000. Všetko ustúpilo (pokiaľ nezjem niečo primastné), avšak veľmi grgám.

Ďalšie info o mne: porucha imunity (ktorá sa konečne zlepšuje po zmene stravovania a cvičeniach a pravidelného oddychu), astma, alergie, časté bloky krčnej chrbtice (so zasekávaním nervom a následnými vzruchmi hlavne do končatín, jazyka a pier), časté odpadávanie, 3krát strata vedomia (nevymyslená diagnóza)

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Grganie po užití Panzytratu - Fórum - ZDRAVIE.sk