Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

nemam chut sa bozkavat,ani milovat.moze to byt z hak?+ineVec

Príspevok v téme: nemam chut sa bozkavat,ani milovat.moze to byt z hak?+ineVec
zuzana175

uz pol roka beriem hak.no cim dlhsie ju mam,tym sa mi zda,ze stracam chut na milovanie s partnerom..a o bozkavani ani nehovorim.doslova mi je niekedy na zvracanie,ked sa bozkavame jazykmi.
neviem preco.este mozem spomenut,ze v poslednych mesiacoch mi je niekedy divno,aj ked sa najem.je mi tiez na zvracanie.a niekedy pride na mna naval potenia sa a toci sa mi hlava.mam cosi s tlakom,alebo co?poradte mi prosim

aduš

...myslím, že je to určite z HAK,....ja keď som ju brala to isté žiadna chuť na sex.... sexovali sme raz za mesiac aj to aby sa nepovedalo...potom keď som ju vysadila, nevedela som sa dosexovať, aj orgazmus som prežívala úplne inak bolo to fakt super...až som nakoniec ostala tehotná.... po pôrode asi znova nasadím...alebo vyskúšame niečo iné...
pa

zuzana175

ja mam Triquilar.zo zaciatku som bola nadsena.menstruacia presne na den,menej bolesti.no potom prisli aj divne nalady a teraz toto.som z toho nestastna.partner mi hovori,ze to si iba nahovaram,ze to mam iba z antiky,ze jednoducho nechcem a hotovo.no ako to mam tomu blbemu chlapovi vysvetlit.

alica7

tiez som to byvavalo v 7 dnovej prestavke lepsie ... najmä tych par dni kym pride mens. :) aku beries hak? Ina hak moze a nemusi pomoct ... mne najhorie robila minerva (podobne je diane35 a chloe) .. v nich je cyproterón ktory sa inak pouziva na liecbu sexualnych maniakov (samozrejme v niekolkonasobne nizsom mnozstve)Inak je to zrejme dost casty problem, jedna z hlavnych pricin vysadenia tabletiek v prvom polroku uzivania.. lekari a hlavne slovenski vsak take veci len velmi neradi pripustaju .. vyskumy vsak ukazuju na to, ze pomocou hak je nejako blokovany volny testoteron, ktory je aj u zien zodpovedny za libido ...

zuzana175

planujem zmenit antikoncepciu,ale nie vysadit.myslite,ze mi to bude spôsobovat aj druha?
a este sa chcem spytat:ked mam 7 dnovu prestavku,neviem,ci si to namyslam,alebo je to tak,ale ta chut sa mi vrati.no len skoda,ze mam potom kramy.

alica7

Pokial nemate zaroven nejake ine problemy vo vztahu, tak je to jednoznacne sposobene hak (mozno nieco pridal aj placebo efekt po precitani letaku) ... po vysadeni sa veci pomaly vratia do normalu a zasa to bude super- a to pisem z vlastnej skusenosti:)k tomu druhemu problemu neviem ... moze to suvisiet s hak a nemusi ... na tvojom mieste by som si skontrolovala co jedavas, mozno chybaju nejake vitaminy .. a hak toto ovplyvnuje, kladie totiz zvysene naroky na ich prijem (B6,B12,kyselina listova)

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

nemam chut sa bozkavat,ani milovat.moze to byt z hak?+ineVec - Fórum - ZDRAVIE.sk