Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

JE TO NORMALNE???

crazynka:)

Ja som mala taketo spinenie pri zaciatku bratia HAK tiez. Trvalo to skoro 2 tyzdne....bola som aj u doktorky lebo sa mi to uz nezdalo, ale povedala, ze je to uplne normalne. To si len telo musi zvyknut, ze ho niecim dopujem:) Tak sa neboj, ono to prejde.

kosatka

Aj ja som si myslela, že to prejde, ale trvalo to vždy celý mesiac. Nechcem ťa strašiť, vidíš, že je viac takých, čo im to prešlo.
Doktorka mi vtedy hovorila, že taká nízka hladina hormónov mi nedokáže udržať cyklus a preto to špinenie.

smajlinka

noo ja beriem prave taku s nizkou hladinou hormonov... takze po prvom mesiaci by to malo prejst? dost som sa toho zlakla.. resp. take neprijemne je to... aj vzhladom na sex..

kosatka

Mne to robila antikoncepcia s nízkou hladinou hormónov. Vyskúšala som asi tri druhy, až nakoniec mi sadol Minisiston.

adrica

ano smajlinka, mne sa stalo to iste, a to slabulinke krvacanie som mala celý mesiac az do zacatia dalsej menstruacie. ale potom uz slo vsetko tak ako ma byt. takze ja si myslim, ze to tak bude aj u teba.pa

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

JE TO NORMALNE??? - Fórum - ZDRAVIE.sk