Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Strašne ho milujem a pritom robím všetko preto aby som ho st

Príspevok v téme: Strašne ho milujem a pritom robím všetko preto aby som ho st
kika456

pomôžte mi niekto čo mám robiť. Strašne sa bojím že stratím priateľa ktorého strašne milujem. Mám úžasného chlapca, ktorý je premna dokonalý a v tom je ten problém. Vyzerá veľmi dobre, má fantastickú prácu, vysokú školu, ovláda perfektne anglicky a to si už stihol kúpiť vlastný byt a auto. A to má 24 rokov. Strašne je šikovný do všetkého a mám pocit, že ja som prenho nič. Sice študujem externe, ale neviem si tu nájsť prácu ktorá by mi vyhovovala a umna to bude trvať oveľa dlhšie aby som dosiahla to čo dosiahol on. Dnes som bola s ním a rozplakala som sa , chcel vedieť dôvod, no ja som mu to nechcela povedať, ako to vyjde ked mu toto poviem.
Bolz zoho dosť mimo a pohádali sme sa. Bojím sa že mu to časom začne prekázať a opustí ma. To by som však už nezvládla, lebo on je premna muž snov.

lilinka

Urcite sa so svojim priatelom neporovnavaj, nemaj nijaky pocit menejcennosti. Pokojne sa venuj svojim veciam a hlavne mu nedavaj prilis najavo ako na nom visis a ako ho straaasne milujes. Pretoze sa velmi lahko moze stat, ze z tej prilisnej lasky ho paradoxne zacnes stracat, pretoze si to uz nebude tak vazit a bude mat pocit, ze uz nie je potrebne ta dobyjat a bude si prilis isty. Bud sama sebou, rob co mas rada, neobmedzuj sa kvoli nemu, nech je akykolvek dokonaly. Ukaz mu, ze si samostatna zena, ktora vie co chce, a hoci sa ti nepodari hned raketovo niekam dostat, aj ta namaha ti doda sebavedomia, ver mi. drzim palce

neplac nad sebou

tvoj priatela nehlada konkurenta ani nejakeho ineho cloveka na sutazenie, kto je uspesnejsi...
mozno hlada lasku, klud, harmoniu alebo aj opak seba...
maj sa rada aka si, nehladaj si priciny byt nestasnou!

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!