Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

poraaadtee prosiiiiiim

Príspevok v téme: poraaadtee prosiiiiiim
zuzanqa

ahojte, cem sa opytat. beriem antikoncepciu teraz prvy mesiac, no a jak mi skoncilo balenie mala by som dostat na 2 - 3 den kramy. mno a jak som zobrala poslednu tabletku tak sme este s priatelom mali sex. a uz je 4. den a kramy nikde. moholo by sa stat ze vtedy uz tabletka nema ucinok a mozem byt tehotna??

machulka006

zuzanqa - ja dostávam menštruáciu vždy na 4 deň od zobratia poslednej tabletky...vôbec ju nemusíš dostať na 2-3 deň...môžeš ju dstať dokonca napr. aj na 5 deň...tak sa neboj....a sex môžeš mať aj v 7dňovej pauze

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

poraaadtee prosiiiiiim - Fórum - ZDRAVIE.sk