zaujímavý článok o diétach

Príspevok v téme: zaujímavý článok o diétach
hellohello

akurat som si prečítala článok v časopise Týždeň z dňa 18. augusta. Na konci je zaujímavý článok s názvom Tukové nedorozumenie. Je to článok o tom, aké sú najvhodnejšie jedlá, vlastne najzdravšie. Je tam mnoho názorov na to, že nie je vhodné jesť nízkotučné výrobky, pretože je v nich tuk nahradený cukrami a tie škodia viac ako mliečne výrobky s tukom. Čítal niekto z vás ten článok? Rada by som počula názor odborníka. Je tam aj dosť toho, že v jedle by sme mali preferovať hlavne zeleninu, mäso, ryby a olivový olej.

hellohello

a slnečnicové pečivo? my kupujeme chlieb len slnečnicový, je to zdravšie ako biely chlieb? Aké cereálie jedávaš? Alebo ovsené vločky? ktoré sú najlepšie? a jedávaš ich namočené v mlieku alebo ako? Lebo aj na toto má každý iný názor. Ja som si minule kúpila Fitness s čokoládou. Tie sú úplne božské, ale pochybujem, že sú zdravé, že?

daniela*21

Veru tak. Pravda je taka, ze ja ked pocas skuskoveho jedavam len tu zeleninu, mlieko, tvaroh a tuniaka, tak som fakt totalne mimo.. nedokazem sa na nic sustredit, a uz vobec nie na to, co citam. Keby si nedam nejakych par jablciek (fruktoza) al. ine ovocie, tak neviem, ci by som sa zvladla nieco naucit. Alebo aj ovsene vlocky - ja na tom nevidim nic zle. Ved mozog potrebuje aj nejake to "palivo" v podobe ovocnych cukrov alebo tych "obycajnych". Mozno, ze to, co tvrdia a odporucaju v tom clanku, je zdrave, ale vyradit to z jedalnicka. Nie, to by podla mna nebolo spravne...

hellohello

len ja nechápem, ako sa dá vyžiť bez pečiva. Však to som mala zaužívané už od mala, že na raňajky si dám nejaký dobrý chlebík so syrom a šunkou. A teraz sa toho po toľkých rokoch vzdať? Neviem, či to zvládnem :( a potom prečo naši predkovia, ktorí žili na obilninách, sa dožili takého dlhého veku a boli zdraví?

jessy