Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

otazka

Príspevok v téme: otazka
januš

zacala som pred mesiacom brat prve balenie ant. minerva v utorok som ju uz vysadila zobrala som v pondelok poslednu tabletku kedy by som tak mala asi dostat krami? raz sa do mna aj partner urobil asi po tyzdni uzivania dost ma aj dnes brucho bolelo aj prsia aj som mala taky krvavy vytok neviem com.uz by som aj mohla dostat.dostanem to zee? :)

notakjaa

tiez beriem minerva a mala som prvy mesiac krvavý výtok az som sa vzlakala ze mam tak dlho menstruaciu cico, ale nic hrozne nebolo a ked ma byt ta 7-dnova pauza tak piaty den rano mi dojde vzdy menstruacia a priatel sa kludne do mna bez kondomu, raz mi dosla na 6 den ale v ten mesiac som mala stresy tak kvoli tomu.

andy

Uz po tyzdni uzivania HAK si chranena, takze tehotna ani nic podobne urcite niesi... Ja ich vysadzam v nedelu a menstruaciu dostavam vo stvrtok. Ale pamatam sa, ze prvykrat som krvacala 2 tyz, tak sa nezlakni ak by sa to stalo aj tebe.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

otazka - Fórum - ZDRAVIE.sk