Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Postinor

Príspevok v téme: Postinor
algeeda

Ahojte,asi pred dvomi tyzdnami som uzila postinor,po piatich dnoch som mala spinenie,trvalo asi tri dni,takze to bolo v pohode.Pred dvoma dnami som ale mala dostat kramy a zatial neprisli.Je to sposobene tou tabletkou?Zazili ste podobny pripad,ze vam meskali kramy?Kolko priblizne?Diky za odpovede.Prosim,seriozni ludia,nie nadavky.Dakujem.

neva

Kikulka, teba neviem kto vyškolil, ale postinor nie je na vyvolanie menzesu.
Postinor zabraňuje vajíčku usadiť sa v sliznici maternice. Kedže sa jedná o vysokú jednorazovú dávku hormónov, tak je samozrejmé, že naruší menštruačný cyklus. Takže špinenie, nepravidelné krvácanie po jeho užití je bežné.

kikulka

proste po postinore musi do 7 dní prísť krvácanie a potom až o 28 dní,alebo aký máš cyklus,ale niekedy ro vie aj tak zahaprovať a menzes môže meškať

algeeda

Ano mam v podstate 28 dnovy cyklus.nemavam menzes pravidelne,ale vzdy je to par dni hore dole.takze ak si zoberiem postinor,menstruaciu budem mat az za 28 dni priblizne?na letaciku k tomu nebolo nic take napisane.takze neviem.a tehotensky test som si robila a vysiel negativne.

kikulka

ale veď postinor je na to,aby ti do 7 dní vyvolal krámy,teda to tvoje špinenie,teraz by si mala dostať menštruáciu až o 28 dní,alebo aký máš cyklus

nella841

..krámy meškajú z viacerých dôvodov.. je logické, že vždy ked užívaš nejaké lieky tak do krámy oddialí.. a zvlášť takéto ako si brala ty.. bud trpezlivá, oni prídu..

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Postinor - Fórum - ZDRAVIE.sk