Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

vedľajší účinok antikoncepcie

Príspevok v téme: vedľajší účinok antikoncepcie
maurie

Ahojte, mam taký problém, začala som prvý mesiac brať antikoncepciu Tri-regol, beriem ju asi 2 a pol týždňa, v podstate mi sadla celkom dobre, len ide o to, že odkedy ju beriem, nemám vôbec chuť na sex. Som z toho sklamaná, lebo s priateľom sme sa veľmi tešili kedy ich začnem brať, aby sme si mohli sex užívať bez výčitiek svedomia, keďže kondóm sme nepoužívali. Myslíte, že ak zmením antikoncepciu, že sa to napraví? Predtým som taký problém nikdy nemala ,vždy som bola veľmi aktívna v sexe. Teraz túžbu vôbec nepociťujem...

monka11

kocka ja som brala regulon a to iste,vobec som nemala chut na sex,chod za svojim lekarom a zmen si to,cim skor tym lepsie,mne uz druha sadla dobre a som spokojna

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

vedľajší účinok antikoncepcie - Fórum - ZDRAVIE.sk