Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

tmavy vytok z hak

lucifuk

Ahojte kočky,myslíte si,že silnejší výtok môže byť aj z antokoncepcie.Dr. mi čosi naznačil,ale myšlienku nedokončil.Tak neviem.Pa

kolka

Ano, mala, ale prezradila som to svojmugynekologovi a ten mi z toho dovodu zmenil antikoncepciu. Potom som uz tmavy vytok nemala... ale zase ine problemy. Dnes uz ziadnu antikoncepciu neberiem. Zatial to funguje.

zuzka23

tmavy vytok z HAK som mala vetyd ak som nahodou zabudla vziat tabletku,proste par hodin neskor som ju vzala...vacsinou po 12tich hod.meskabnia sa moze objavit vytok,ja som to uz mala,a vtedy mi doktorka predpisla nejaky vitamin na zastavenie..chod za gynekologickou urcite...

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

tmavy vytok z hak - Fórum - ZDRAVIE.sk