Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Aknenormin alebo Roakutan

Príspevok v téme: Aknenormin alebo Roakutan
aojte!!!

aojte seci co ste mali akne alebo mate a uzivali ste tieto lieky cem sa vas tymto opyata ake boli vase najcastesie problemy ??? co vam ten liek sposoboval ale po dobrati to vymizlo alebo aj po dobrati to pretrvava dakujem krasne lebo zacinam uzivat AKNENORMIN cem vediet vase skusenosti a tak dajujeeem pekny vecer

viliamlee

ahojte. bral som roaccutan asi 2 tyzdne zdalo sa mi ze mi to velmi pomaha ale liek mi dosiel a potom som nasadil aknenormin bo som v zahranici a roaccutan som nevedel zohnat moze to byt problem ? dakujem za pomoc

luu.

ja som to brala ROA len par dni a liecbu som musela prerusit, lebo mi prislo strasne zle, zvracala som, zahmlievalo sa mi pred ocami a nakoniec som odpadla. Tie tabletky su riadne svinstvo, i ked viem, ako sa niektori citite, ked mate tolku pliagu na tvari, ale zdravie je predsa len jedno.Ja mam akne asi tak od svojich desiatich, teraz mam 20 a za posledny rok sa mi tvar pekne vycistila a to uz nepouzivam tie šarlajty od koznej, ktorymi som si len zbytocne nicila plet. A to som si myslela, ze som strateny pripad.

frame

Zdravým Pred rokom a pol som dobral 9 mesačnú liečbu roaccutane a už pri braní sa objavili bolesti kĺbov a chrbta. po dobratí som začal užívat mobilin tabletky bolesti trochu ustúpili a teraz znovu beriem colostrum plus vitamíny už 2 mesiace bez zmeny. Viete mi niečo poradiť ? Nevládzem pomaly ani chodiť všetko ma bolí. Vďaka.

RNG

Acne sa vytvori pod kozou, ked sa zapcha mazovy kanalik stuhnutuym tukom. Na to, aby tuky oxidovali a tuhli musia byt znicene. Panenske tuky obvykle netuhnu, a nasytene a mononasytene prakticky ane nemozu, pokial ich telelne a inac neznicis.
A snazit sa vyriesit situaciu v tele plnom znicenych tukov je viacmenej nerealistoicke. Zastavenie vylucovania tukov cez kozu(a teda aj ine vylucky v tele, vcitane mazov v crevach a zaludku)sa da dosiahnut vitaminom A a jeho chemickymi neprirodzenymi napodobneninami, ktore nielen zastavia vylucovanie tukov, cez kozu, ale aj zamorie telo
Isotretinoin, ktory farmaceuto predavaju s falosnym tvrdenim, ze sa jedna o formu vitaminu A por roznymi menami na oklamanie zakaznika(accutane, roaccutane, acnenormin) je dnes napr v USA uz nepouzivane, vzhladom na to ze je proti skodlivym nasledkom vyse 100 000 podanych sudnych pripadov za poskodenie zdravia.
Napriek tomu, ze vysoke davky vitaminu A vo forme retinol palmitate su tiez skodlive pre svoju akumulaciu a znizovanie vylucovania mazov v tele celkove, je to lepsia alternativa, nez skodliva neprirodzena chemikalia. Davky su od 20 000 do 50 000 IU, co je na gramaz menej, nez isotretinoin a samozrejme ovela menej skodlive, kedze sa jedna len o predavkovanie prirodneho materialu, nie skodlivej chemikalie.

Jasmína

Ahojte....beriem liek Aknenormin už 3 mesiace a stále mám tvár vyhádzanú vyrážkami...veľmi ma to bolí ... všade sa píše že to po 1O dňoch alebo po 3 mesiacoch prejde. Lenže ja už idem na 4 mesiac liečby a mám to horšie a horšie. Vytvárajú sa mi novšie vyrážky ešte väčšie než som mala...veľmi ma to trápi,pretože ked idem po ulici ľudia na mna pozerajú pohladom: to čo má na tej tváry,niektorý to dokonca komentujú vyhláškami typu: ved to máš hrozné,škaredé rob s tým niečo ! plačem kvôli tomu každý den :( Mám genetickú predispozíciu po mojom otcovi...ten mal tiež tieto vyrážky.Tak sa teda pýtam : Mám tú bolesť a utrpenie(liečbu aknenorminom) ešte vydržať? Oplatí sa mi to? ja mám, ešte len 17 rokov kedy sa dievčatá radi fintia a páčia, no ja nemôžem pretože mám hroznú tvár...preto vás Prosím POMOŽTE MI :/ lebo ja už nevládzem ...

Carie

chemicky peeling je fajn, ale ked beries tieto lieky tak nejaky cas potom si ho este nemozes davat, lebo by ti poskodil kozu. spytaj sa koznej za aky cas po dobrati si ho mozes dat.

Carie

lackonka: zalezi od toho ake velke a hlboke su tie jazvy, ale nejake drobne zacervenale jazvicky sa naozaj mozu stratit alebo aspon sa zjemnit. pockaj rok od vyliecenia z akne, dovtedy by sa to malo vyhojit a potom ak by ti stale ostali nejake nepekne jazvy, da sa to este vyhladit laserom.

Monii

ja som mala veľké červené flaky a teraz asi po 4 mesiacoch, ako neberiem tie tabletky tak to mám dosť svetlejšie, potom v zime ešte treba chemický peeling spraviť a bude dobre :)

lackonka

Carie : No ja chapem :) ale kozna mi povedala ze ked doberem v july tabletky tak aspon zee august si uzijem ze sa budem moct opalovat, at eraz som citala letacik a tam pise ze faktor 15 by sa mal pouzivať, takze myslim ze s tou 50tkou by to mohlo byt fajn ..:) aj ked mi ostali jazvy..a uz neviem co s tym...vraj sa to vyhladi, ale neche sa mi tomu veriť..ved ked uz raz ostane jazva, aj ked sa porežeš abo čo,tak to už mas navzdy

Textová Inzercia

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Aknenormin alebo Roakutan - Fórum - ZDRAVIE.sk