Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Prosím potrebujem súrne poradiť

Príspevok v téme: Prosím potrebujem súrne poradiť
jajulkaaaa

Chcela som sa spýtať či ste niekedy mali podobný prípad výsledku teh. testu?Pred 2 mesiacmi som vysadila tabletky a 2 mes. sme mali s priateľom sex bez ochrany tak zvanú prerušovanú súlož, a už mi 3 dni meška menštruácfia čo u mňa vôbec nie je zvykom-mam ich presné ako hodinky...Robila som si test ale ten mi vyšiel tak trochu divoko...Pod písmenkom &C sa mi objavil pásik kolmo na písmenko ako je zvykom ale pod testovacím písmenkom T mi višla vertikálne čiarka asi takto: l - Ako to mám brať???

mirka 23

No s tým testom ti neporadím, ale po vysadení HAK ti môže menštruácia kolísať. Záleží to aj od toho, ako dlho si HAK brala. Ja som po vysadení nedostala menštruáciu aj dva-tri mesiace.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Prosím potrebujem súrne poradiť - Fórum - ZDRAVIE.sk