Aký mate nazor na BARBARU RAKOVSKU?

rebeka 12

jednoznacne tam nema co robit,nevie povedat dlhsiu suvislu vetu.to iste si mysli aj moja 'od fachu'dcera studujuca zurnalistiku a brigadujuca v znamom radiu

for že nemusím ju

Za 1. milá moja, nie je to Barbara ale Barbora a za 2. keď niekomu závidíš nemusíš na neho hneď útočiť a ohovárať. Vieš ako sa to robí? Ten kto je lepší od teba od toho sa niečo nauč- hovorí sa tomu tiež vývoj, ktorý však brzdí práve závisť a ten kto mi je nesympatický tak je, nekvákam o tom donekonečna a všade kde sa dá ešte aj na fóre o zdraví založíš takúto stupidnú a trápnu tému, čo máš 13??!!
už prosím vás nezahlcujte toto kvalitné fórum takýmito trápnymi pubertálnymi témami ktoré so zdravím nemajú nič spoločné, choď na pokec a tam to rieš do bezvedomia.

že nemusim ju

Prihlaseni talenty do programu,z pet a pol miliona slovakov.Co mali odvahu sa sem prihlasit....to su dobre stupidity vsakze

martinka15

no ty mas problemy ti poviem...pis do nejakeho bulvaru...ja taketo stupidne relacie nepozeram a ani neviem ze kto to je...

[zruseny8]

akoze co v tejto teme zase riesite. kazdy musi nejako zacat. by som sa rada pozrela na zaciatky prace napr. osoby "ze nemusim ju". ako to islo jej. no nech sa nam pochvali...

sign

co som tu hladala? pokial viem nieje zakazane citat si hocijaku temu.a obcas sa sem pridem pozret a niekedy fakt zasnem co niekoho trapi (myslim tym temy ktore idu uplne mimo zdravia).A k tym ostatnym temam myslim ze nie som kompetentna aby som radila v takych temach ako napr. rakovina,AIDS..nebudem predsa davat rady ohladom chorob ked nie som doktorka a o samovrazdach si necitam,nemam potrebu,nemam z nikoho stres ani ma nikto nenervuje ale Vam by som radila radsej si to teda necitat ked vas ta Barbora tak rozculuje. a pri tejto teme mi nedalo nieco nenapisat..myslim ze ani to nie je zakazane.Skuste sa stazovat na lamparni

ze nemusim ju