Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vysoká škola - poradí mi niekto?

Príspevok v téme: Vysoká škola - poradí mi niekto?
mia90

ahojte, viem ze to tu nepatri asi, ale neviem kde sa mas poradit, som v stvrtom rocniku oa a rozhodujem sa kam na vysku.chcela som ist na pravo,snivala som o tom asi od zš,a teraz cim viac sa blizim k rozhodnutiu,tak moc tam aniu nechcem ist.mam to o to tazsie ze nie som z gymnazia, a na oa som priemerny student.takze viem ze to bude tazke sa dostat tam,a vybrala som si tu skolu aj kvoly tomu ze tam nie je matika a hlavne prijimacky.nie ze by som z matiky bola vyorana,ale skratka nemam rada matiku a tie somariny co sa ucia.radsej sa budem nieco biflit.ale rozmyslam aj o vš čo ma spoločné s účtovníctvom nie ekonomika.cisto ucotvnictvo a neskôr mozno pokracovanie uctovníctvo audítorstvo.mozno by ma to celkom bavilo.ma niekto skusenost s tou skolou?je tazka?viem ze tam matika je aj na prijímačkach.dufam ze mi niekto poradi.dakujem

mia 90

hej ja chcem ist tiez externe, na denne ma tu uz dalsich pat rokov nebude bavit. a ktoru skolu teraz myslis?v trnave asi nie,skôr by som povedala ze v ba,to viem ze beru podla vysvedcenia,ale kedze nie som z gymnazia tak to mam horsie aj s tym dejepisom aj s noskou...

nika222

mia90
aj ja chcem ist na pravo ale externe.citala som ze sa tam nerobia skusky.beru iba podla priemeru z 5 hlavnych predmetov na konci 2.3.a 4. roc.
ty chces ist na denne?

mia90

vies co, my sme si v skole objednavali knihu kam na vysku vy nie?stala 120,- ale v knih kupecte okolo 170,- skus si ju kupit alebo aspon od dako pozicat mas tam uplne vsetky skoly na slovensku aj nestatne,a spracovane vsetko o nic,kedy su skusky,z coho, a ak nie su uplne udaje mas tam aj stranky, skratka vsetko co najdes o tej skole na nete,len mas vsetko po kope a nemusis hladat na nete

hmmmmmm