Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Lieky + otázka

Príspevok v téme: Lieky + otázka
lieky

AHOJTE CHCEM SA OPYTAT uzivam lieky na akne ROACCUTANE asi po mesacnom uzivani sa mi robia take malicky vyrazky na hrudi nieje ich vela len trosku a svrbia mam pocit ze to budu alergicke vyrazky !! chcem sa opytat vadi to nejako ??? moze sa mi z toho nieco stat alebo mam si to nevsimat dakujem za rady

Torini

Dobrý deň liečim sa na vysoký tlak a beriem liek Tarka ale zároveň aj liek Theoplus 300 kvôli slabému nedokisličovaniu zistenému počas spánku.Môžu sa tieto lieky súčasne užívať?

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Lieky + otázka - Fórum - ZDRAVIE.sk