Gynekologička - Košice

......

Dievčatá ak možem poradiť , v živote ani nechodte okolo ambulancie pána doktora SEDLIAKA kde sídli aj so Zimovou a Adamom.... Nechala som tam už okolo 50e za výteri ... mám vážne problémy a myslela som si že má dá do kopy.. v septembri mi robil výter... je december... NEBRALI MI TELEFON , bola som tam osobne nikto mi nič nepovedal a teraz je december a mne sestricka zakývala pred očami s výsledkami že mam ZAPALENY KRCOK MATRENICE a dátum bol 10.9.2013 čiže tri mesiace som nedostala žiadnu liečbu nikto sa neunúval mi dať vedieť alebo aspon DVIHNUT TELEFON , teraz som v rukách odborníkov za ktorých síce platím veľa penazí a povedali mi že ešte jeden rok takejto NEPROFESIALNEJ liečby a mam rakovinu krčka kedže tam už mám CIN2 a hrozí mi operácia .. mám 18 rokov ! ....

.....

Ďakujem, ale nemusíš. Rozboleli ma zuby a musím ísť k zubárke, ktorá je neďaleko...takže tam zájdem osobne. Ale ďakujem za informáciu, si zlatá...

danuska123

........ pre teba :) Igor sedliak ordinuje aj poobede ale iba pondelok a utorok v stredu iba doobeda aa stvrtok a piatok su v jeho ordinacii ini gynekologovia striedaju sa. dam ti cislo ? aby si sa objednala a opytala na ordinacne hodiny?

misicka40

Ahojky....tak dnes som bola u dr.Hoppana a musim povedat ze namna spravil fakt dojdem.Bol strasne zlaty,vsetko vysvetlil,jemny pristup kedze som bola prvykrat.naozaj som bola velmi spokojna odporucam

........

Počula som veľa dobrého na doktora Sedliaka. Nikde na internete som nenašla jeho ordinačné hodiny. Neviete náhodou???, robí aj poobede. Ja totiž nie som priamo z Košíc a veľmi z práce nemôžem. Ďakujem

sedmicka

Ahojte, všetky, ktoré to čitate. Chcela by som sa opýťať na tento problém a podeliť sa s vami.