FórumDo kategórieKam som prispelObľúbenéVyhľadávanieNová téma

Téma: Biely vytok

Pridať do obľúbených **OdpovedaťObnoviťHľadať "Biely vytok" v článkoch
  • Ikona kategórie Téma v kategórii: Ženské ochorenia
    zuzka*26.10.06 18:46??.??.125.98

Mam 21 rokov a pravidelny biely vytok z posvy.Vytok nijak nezapacha ani ma to nesvrbi.Dodrziavam osobnu hygienu a mam staleho sexualneho partnera.Je tento vytok nebezpecny?Ma niektora z vas podobny problem?Za vase prispevky vopred dakujem.

• Livuška107.08.14 19:23??.??.16.122

sabi84109 tak asi čakaj menštruáciu.

Ako ja nie som odborník ale keď ti To hustne tak asi! asi! to začneš mať.

Ja vítok mávam od polovice šk. roka. A nevyľakala som sa. je to normálne,

pozrite si film mesiačiky

• Luss18105.08.14 15:33??.??.145.139

neviem ako vy ale veľmi som sa bála na začiatku keď som zistila že mám tento výtok a na niektorých stránkach ešte písali ženy samé bludy že je to niečo hrozné a všeličo možne táto stránka www.medon.sk je vhodná na prečítanie :D je tu jasne napísané že ten výtok je normálna vec ktorú máva žena ako menzes :DDD

• kablica27.12.13 16:59??.??.129.218

ty mas vytok od 8 rokov a tvoja mama to neriesi?? to je nejake zvlastne, nezda sa ti?

• sabi8410926.12.13 23:15??.??.53.3

Mam 12 rokov a vytok mam us od 8 dost ma to trapi hygiena zanedbana nieje,umyvam sa 2-3 krat denne a nemenstruujem,boliet ma to neboli necitim ho...je biely husty neviem k comu ho mam prirovnat

• 0sepia0130.09.13 09:15??.??.168.233

Ahojte baby, mám hustý, biely výtok už rok a neviem sa ho zbaviť. Môj doktor mi predpísal už všetky možné krémy, tabletky na vkladanie, výplachy, no proste všetko čo ho napadlo ale mne nič nepomáha. Som z toho aj s priateľom zúfalá. Stále ma to bolí, svrbí a som tam dole opuchnutá. Ak s tým máte nejaké skúsenosti, prosím pomôžte mi

• lenuskaaaa6510.07.13 16:00??.??.119.47