Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

naladovost

vladimir22

Pokial to nie je depresia,na ktoru existuju ucinne lieky,ktore by ti zlepsili naladu,tak to moze byt sposobene zmenami hormonov.Existuju specialne lieky,ktore upravuju stav nalad a vyrovnavaju ich vykyvy.Treba ist za lekarom.Alebo skus na zaciatok si kupit nejake bylinne preparaty a uzivaat ich niekolko dni.Napr.DEPRIM/extrakt z lubovnika bodkovaneho/Gingio/ginko biloba/,Zensen...

syma

neverieš náhodou HAK?
ak áno môže spôsobovať náladovosť
ak nie, môžeš si dať skontrolovať hladinu hormónov, poraď sa s gynekológom

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

naladovost - Fórum - ZDRAVIE.sk