marihuana a život

Príspevok v téme: marihuana a život
xbx

Je nejako nebezpečné fajčenie marihuany v malom mnostve? Možno 2-3 krát za mesiac trochu.
Ovplivňuje rast svalov som kulturista, činosť mozgu, alebo celkovo nejaké zdravotné problémy môžu vzniknúť? Mám 17 rokov. Alkohol nepijem vôbec ani kvapku, nefajčím teda obyčajné cigarety bez trávy. Mám veľmi zaplnený rozvrh študujem, učím sa na 1 lebo chcem ísť na výšku, aktívne sa venujem športovaniu, a mám aj brigádu. Takže niektoré dni mám také zaplnené, že chodím spávať o pol 1 v noci a vtsávam o pol 6. Trávu si dám s kamošmi niekedy cez víkend aby som vypol od toho všetkého zhonu. Niesom závislí, nechýba mi to, cez týždeň počas školy si na ňu ani nespomeniem len mávam občas tie "relaxačné" víkendy. Takže škodí marihuana nejako na moje telo? Hlavne teda ma mozog a svaly ale aj celkové zdravie. Ďakujem za odpovede

Loliak