Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Pri brani antikoncepcie som mesiac spinila

panča

prve tri mesiace je to normalne -telo si musi zvyknut.ak by to po 3 mesiacoch neprestalo, znamena to, ze ti dana HAK nevyhovuje treba ju zmenit. Ked doberies blister, v tej 7 dnovej pauze budes (ale inak vobec nemusis) krvacat-den dva hore dolu. A k tomu spineniu -este vyskusaj brat tabletky v priblizne ten isty cas (vzdy presne po 24 hodinach) -aj to robi divy :)

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Pri brani antikoncepcie som mesiac spinila - Fórum - ZDRAVIE.sk