Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

návrat akné... zo stresu alebo kvôli HAK?

Príspevok v téme: návrat akné... zo stresu alebo kvôli HAK?
grahamka

ahojte. chcela by som sa spýtať, či s týmto náhodou niektorá nemáte skúsenosť...
mám 18 rokov a som pred maturitou. HAK beriem už druhý rok (yadine) a až do tohto obdobia som mala krásnu čistú pleť na tvári. pred istým časom sa mi začali na čele a v okolí úst tvoriť aj zapálené vyrážky a tiež aj akoby tukové mílie.
myslíte, že je to stresom, alebo zvýšenou konzumáciou sladkých vecí? a ak nie, mohlo sa stať, že mi začala vadiť HAK???

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

návrat akné... zo stresu alebo kvôli HAK? - Fórum - ZDRAVIE.sk