Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

stipanie po pharmatexe

Príspevok v téme: stipanie po pharmatexe
lucya

Ahojte, kedze som pred mesiacom vysadila HAK, tak sme zacali pouziovat pharmatex krem. prvych parkrat po pouziti som nan reagovala dobre. T&eraz ma vsak 2krat po sebe po pouziti pri moceni stipalo..., potom ked som sa umyla ( po par hodinach) to bolo fajn. Nebola som ani cervena, ani ma nic nesvrbelo, ani vyhadzana, moze to byt aj napriek tomu alergicka reakcia? pocas styka ma nic nestipe

lucya

neviete mi uz nikto poradit? ak by to bola alergicka reakcia a ja by som to nadalej pouzivala, co by sa mohlo stat? neviem ako to mam riesit, a inu vhodnu antikoncepciu nepoznam.....

lucya

ked som mala Hak tak do mna vyvrcholil stale, a nic ma nestipalo, a teraz mame este aj prezervativ, takze na ejakulat to nemoze byt....

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

stipanie po pharmatexe - Fórum - ZDRAVIE.sk