Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Bezdôvodný plač 5- ročného chlapca

Príspevok v téme: Bezdôvodný plač 5- ročného chlapca
gucci

Mám 5- ročného syna. Asi pred troma týždňami mi začal každé ráno plakať a vymýšlať si choroby aby nemusel ísť do škôlky.Už som sa ho pýtala či mu niekdo ublížil v škôlke, alebo či sa s ním deti nechcú hrať, tak mi povedal, že je všetko v priadku.Už som sa aj učitelky pýtala na dôvod odmietania škôlky( lebo pred tým sme problém nemali)A učitelka mi povedala, že jej môj syn povedal že sa mu nevenujem, a že mám prácu v ktorej som dlho... Ale to vôbec nieje prevda, pracovnú dobu som si upravila na 6 hodín denne. Malý chodí do škôlky medzi poslednými t.j. o 8.30h a odchádza o 15. 15h. Ja neviem kde je chyba. doma mu nič nechýba. Všetko čo chce má.( hračky, psa, mačku...).
Čítala som aj o detskej puberte, máte niekdo s tým skúsenosť? Prosím poraďte.

for_4

je to aj tzv prva puberta. U dietata dominuje citovost a impulzivnost, cit rozhoduje o vsetkom co dieta robi a dieta ma siroku skalu citoveho prezivania, ci uz prijemneho-radost,naklonnost, zaujem, nadsenie, ale aj neprijemneho-hnev, strach, placlivost. V tomto veku dominuju vztahy s dospelymi(rodicmi)nad vztahmi s vrstovnikmi, s vrtovnikmi vznikaju skor konflikty.
Poradila by som mu vymysliet urcitu cinnost, prihlasit ho do kruzku(uz ma na to vek), tym sa odreaguje a nebude upriamovat pozornost na ranne vstavanie a odvadzanie do skolky.
Dalej by ste mohli spolu vytvorit kalendar, urcite vie uz napisat cisla, na kazdy tyzden jednu stranku a rano odstrihovat ci odtrhavat konkretny den. Jednoducho mu vymysliet cinnost, resp. povinnost a odpriamit pozornost od skolky

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov