Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

90 dnova rozlisovacia dieta

taja1234

ajka1988 .....AHOJ JA SOM TIEZ Z MARTINA A MOHLI BY SME ZACAT SPOLU,,, AK SI SA DO CHUDNUTIA ESTE NEPUSTILA.... BUDEM RADA AK SA OZVES NA MEIL :)

bzzz

tucniacikk, ja som zalozila temu 90dnova od 2.2.2010, tam sme si pisali kazdy den, podrobne a bolo to super, ak by sa ti chcelo tak si ju mrkni...mala som tyzden pauzu po skonceni prvych 90 d. ale vobec som sa necitila dobre preto som pokracovala, no a 2.2.som mala 90 kg pri vyske 177cm, teraz mam cca 76 kg,nosim o dve cisla mensie veci... a uz vyse mesiaca som neschudla, ba mam pocit ze som asi teraz aj pribrala, kedze som za posledne dni jedla, hocico :( dnes mam naplane skroby, a plus chcem ist na korcule a tak :)

tucniacikk

Bzzz, a to akoz drzis dietu od 2.2.? Viac ako 90 dni? Ziadna pauza, nic? Nie je to nebezpecne?Drzala som aj ja uz tuto dietu asi 3x, ale 2x som to vzdala a 3x som s nou dost zhodila, ale drzala len 2,5 mesiaca poctivo, potom prisli aj prehresky,ale aj tak som bola na seba pysna, ze som zvladla tak dlho byt na diete. Teraz by som chcela tak 10 kg. Napis, ako si zacinala, kolko si schudla, aky mas ciel a kludne aj takto o sebe nieco. Rada ta spoznam - spolubojovnicka...))Dnes zacinam druhy dnik na skroboch, milujem zemiacky, tak dnes budu pretlacane s mrkvou a horou salatu...samozrejme rano ovocie a hoooodne vody...prajem peknu nedelu...

bzzz

caute, ja ju drzim od 2.2.2010, ale uz sama, kazdy to uz vzdal kto to drzal so mnou, tak ak tak... by som si velmi rada pisala, aj na email, to je jedno ze kde len aby bolo s kym, bo takto uz mam same mini prehresky a hnevam sa zato na seba, tak ak tak by sa niekto chcel pridat ci pisat tak kludne mi dajte vediet :) dakuuuujem

tucniacikk

Ahojte, pridavam sa k vam.....)) zacala som dnes...dietku poznam drzala som ju uz a docela uspesne...zo 74kg na 59kg pri vyske 168 cm, ale mala som zle obdobie tak som sa vypapala na 65kg a chcela by som to dotiahnut na 55kg....Dnes mam bielkoviny, zatial je to ok, vypila som asi 3 litre vody, ja hrozne vela pijem...)) je tu niekto, kto zacal dnes? Pekny vikendik vam prajem.

forever_single

Ahoj ! áno ja som už včera začala ;) úspešner som absolvovala bielkovinový deň a škroby :D teda pokiaľ do večera nič nepokazím :D. NIč sa neboj to zvládneme ! Len treba pevnú vôľu a motiváciu . :D Inak pridala si si k diéte nejaký šport cvičenie alebo tak ? Lebo ja som cvičila pravidelne aj doteraz čiže rozmýšľam žeby som zvýšila intenzitu ;) . Napíš mi na mail wewe725@zoznam.sk ... a začínam so 65kg ty ? Prajem pekný víkend

ajka1988

forever_single
ahoj popravde ešte som nezačala bo zhanam nejakú partačku. sama sa do toho neodvážim. bo sa poznam sama by som to nevydržala. a ty si už začala? a s akou vahou začinaš? inak nemaš mail? alebo niečo? by sme mohli tam komunikovať. :)

snaziva

Caute baby. Tak je uz 2. ovocny v poradi, cize som na 8. dni...vaha 81.6kg, cize zatia sa vcelku dari:)...dnes si ordinujem hrozno, zlty melonik a broskyne...nijak pravidelne, len ked pride chut, tak pozobkavam...a zatial ani neporusujem nejak..akurat vcera poprvykrat po zvysenej konzumacii bieleho vina neodolala a zjedla jednu parenicu..:( ale myslim, ze sa nic hrozne nestalo..aspon som spokojna zaspala...Vam to ako ide? Inak napiste sem-tam nejake jedlo, nech sa insspirujeme trochu..Ja uz tuto dietu drzala kedysi a vtedy som schudla z 82 na 65kg...tak dufam, ze aj teraz sa to podari..drzte sa.

Well

www.akv.sk

www.akv.sk
Bezpečný tuk podporuje vaše zdravie a mladosť
Aj po vytriezvení z beztukového šialenstva v deväťdesiatych rokoch sa v roku 2009 nachádzame stále v období, kedy tuk v ľuďoch vyvoláva obavy a zmiešané pocity.
Možno by ste aj vy zmenili názor, keby ste vedeli, že ten “dobrý“ tuk upravuje hladinu cholesterolu, zlepšuje pamäť a udržiava našu pokožku zdravú a mladú.
Prečítajte si 5 najčastejších mýtov o tuku a objavte výhody konzumácie “dobrého“ tuku.
Mýtus č. 1: Ak budete jesť viac tuku, priberiete
Skutočná pravda je toto: ak budete jesť viac kalórií ako spálite, vtedy priberiete. Tuk vám v skutočnosti pomáha zostať dlhšie sýty, čiže menšie množstvá dobrého tuku vám môžu pomôcť v prevencii voči prejedaniu. Aktívna žena by mala denne skonzumovať 45 – 65 g a aktívny muž 50 – 70 g tuku. Nanešťastie slovenská realita je: muž okolo 140 g a žena okolo 90 g tuku denne.
Všetko o tom, ako využiť tuk pri chudnutí, sa dočítate všetko v knihe „teraz to zíde!“
Mýtus č. 2: Maslo je zdravšie a výhodnejšie ako margarín
Chyba! Maslo = nasýtený tuk. Všetky zdravotnícke organizácie na svete odporúčajú znížiť príjem nasýtených tukov na minimum. Väčšina mäkkých margarínov na našom trhu obsahuje omnoho menej nasýtených tukov, žiaden cholesterol a žiadne až zanedbateľné množstvo tzv. transmastných kyselín (ktoré boli v minulosti najsilnejším argumentom proti margarínom). Sú určite zdravšou variantou ako maslo, len si treba na etikete dôkladne prečítať, či sú určené výlučne na studenú kuchyňu alebo aj na varenie a pečenie.
Mýtus č. 3: Všetky tuky zvyšujú cholesterol a upchávajú vaše cievy
Iba niektoré tuky zvyšujú zlý (LDL, VLDL) cholesterol – tie zlé tuky a iné zase zvyšujú dobrý (HDL) cholesterol – tie dobré tuky.
Medzi zlé tuky patra nasýtené (živočíšne) tuky a transmastné kyseliny (väčšina pekárenských výrobkov, hranolky, fastfood).
Medzi dobré tuky patria kvalitné rastlinné oleje, orechy, semená, avokádo, olivy a mastné morské ryby. Myslíme také mastné morské ryby, ktoré nie sú plné ťažkých kovov ako napr. pangasius.
Mýtus č. 4: Avokádo a orechy sú mastné, treba sa im preto vyhýbať
Napriek tomu, že množstvo kalórií, ktoré poskytujú jednotlivé (zlé aj dobré) tuky je podobné, rozdiely v zdravotnom účinku sú veľké. Na ceste k dobrému zdraviu sa avokádu a orechom naozaj vyhýbať nemusíte. Denne jedna hrsť orechov alebo olejnatých semien a pár plátkov avokáda určite vašim cievam len prospeje.
Mýtus č. 5: Ryby s nižším obsahom tuku sú lepšie ako mastné ryby
Je to presne naopak. Čím mastnejšia ryba, tým lepšie. (Ale to nemá byť mastná od vyprážania alebo fritézy! ). Mastné ryby, ako napríklad losos, tuniak alebo sardinky, obsahujú omega-3 mastné kyseliny DHA a EPA. Podobné esenciálne mastné kyseliny môžete získať aj z vlašských orechov a mletého ľanového semena.

anavi2

ahojte...tak zacneme od zajtra? ovocie na ranajky, masko na obed a tak?
mohli by sme....ja zacnem zajtra....dnes si pojdem nakupit ovocie a idem do prace poobede tak este popremyslam ako si zajtra zacvicim :)
pekny vikend zelam...

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

90 dnova rozlisovacia dieta - Fórum - ZDRAVIE.sk