Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

prejavy Morbus Crohn-nodozne erytemy

Príspevok v téme: prejavy Morbus Crohn-nodozne erytemy
Matusf

dobry den prajem,

som student, mam 20 rokov a asi pol roka mam diagnostikovanu chorobu M.Crohn. Uzivam uz par mesiacov Pentasu a Entocort(kortikoidy). Ochorenie bolo v remisii, no asi pred mesiacom sa mi na pravom predkoleni vytvorilo niekolko lozisk zapaloveho povodu=erythema nodosum. Zapal sa mi bohuzial neustale rozsiruje a zasiahol mi aj clenok. ten cely opuchol a jeho okolie boli tak velmi, ze nan nemozem ani stupit. na opuch mi pomohol vinny obklad, no zapal stale pretrvava. Prosim o pomoc ludi s poodobnou diagnozou, pripadne aj ostatnych navstevnikov, co robit s tou nohou. Dakujem vopred vsetkym...

Matus

lila 555

chcem poprosit o radu uzivala som entocort a pentasu...entocort v davke 2 tablety denne a teraz uzivam 1 tabletu denne a pentasu, ale chcem poradit akym sposobom sa entocort vysadi???

RNG

nikdy som nehovoril o vysadeni liekov nahle a nahradeni ich doplnkami len tak.
V prvom rade musis mat dostatok klinicky ucinnych davok z roznych z menovanych doplnkov,
potom ich postupne zacat brat od mensich davok a po case, ked sa zapal zmensuje a steny criev sa vyhoja sa daju chemicke lieky postupne znizovat az pripadne uplne vysadit.
Kym sa steny criev nevyhoja aspon ciastocne je hlupost prestat brat lieky. Doplnky maju urychlit hojenie a regeneraciu, to je ich hlavna uloha.
Samotne lieky len udrzuju "status quo" tj sa choroba nezhorsuje, ale sami o sebe bez pomoci roznych prirodnych prostriedkov a zivin nie su schopne obratit chod choroby k ozdraveniu a regeneracii.

farmaceutka1

Matusf, pokus sa lieky vysadit a nasadit vylucne doplnky a budu ta mesiace davat dokopy...nehovoriac o hospitalizacii.

RNG