Pokašľala som to - zlyhávajú mi obličky

Príspevok v téme: Pokašľala som to - zlyhávajú mi obličky
žaneta3164

Minulý týždeň v pondelok som zjedla 40 tabliet určitého lieku ktorý škodí obličkám a pečeni. Pôvodne som chcela spáchať sebevraždu, ale teraz to ľutujem. Mám len 21 rokov a práve študujem na vysokej. V noci poriadne nespím, nedá sa mi zaspať, mám opuchnuté oči, občas sa mi točí hlava ked prudko vstanem....mám vysoký krvný tlak - až 150 na 110 a pulz mám 130. Bojím sa íšť za lekárom lebo sa bojím toho výsledku a toho že ma dajú na psychiatriu. Ale bojím sa že ak teraz zanedbám,tak budem doživotne musieť chodiť na dialýzu a budem musieť čakať na transplantáciu obličky...Poradte mi - je to ozaj zlyhávanie obličiek? Mám íšť za lekárom? Nie je to už aj tak jedno?

tititi

Prepáč spravila som chyby,padali mi slzy ak som písala na stroji.Nemám už ani mamu,ani otca,svokor je ochrnutý a ešte aj taký mladý kamarát nas opustil.Nikdy neasiahni na svoj život,ver mi nikto to nemá ľahké ale dá sa veľa veci zvládnuť len strašne to treba chcieť.Niekedy to veľmi tazko ide ..

tititi