Celiakia - bezlepková diéta

Helus

Ahojte ja som od marca na bezlepkovej diete,ale nedari sa mi upiect chglebik.Uz som ich asi 8 upiekla,ale veboli vobec chutne,a boli citit strasne po drozdi.nemate nejaky odskusany receptik.Inac sa to da v pohode zvladnut,mna bolelo pod lavym rebrom,2 mesiace.A ked som vylucila mucne veci+ mliecne,tak bolesti postupne odchadzali.A to ma zacali liecit na chrbticu,ked som mala bolesti pod rebrom.Lieky nezaberali,a bolesti boli stale.uz sa gastre mi doktor povedal ze je to celiakiia.A hned vylucit muku mi kazal.

Petraa22

Ahoj

Mě to začalo vyrážkou v ústech, šla jsem jsem za obvodní lékařkou vzala mi krev a zjistila alergii na lepek. Hodně jsem zjistila na konzultaci kterou jsem si sjednala na bezlepkovadieta-recepty.cz

Doporučuji odbornou konzultaci.

veronika11

Dakujem velmi pekne za obsiahlu odpoved a budem cakat aj na dalsie informacie:o).
A odkaz pre Irisku, skus si zadat web stranku www.celiakia.sk, ale nie cez zdravie, ale zvlast. neviem preco to nejde odtialto spustit.

scholastika