Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

meskanie menzesu pri HAK

Príspevok v téme: meskanie menzesu pri HAK
popa

pred mesiacom som zmenila HAK (zo Jeanine na Lindynette). Ocakavala som menzes na druhy den po poslednej tabletke, tak ako som na to bola zvyknuta ale uz prsiel 4. den a stale nic. Mala som len minimalne spinenie. Ale uz aj to prestalo. Zacinam z toho byt nervozna. Nie som si vedoma ziadnej chyby pri uzivani tabletiek. Moze to byt sposobene stresom? (mam tyzden pred statnicami) alebo chorobou? (mam k tomu vsetkemu uz par dni chripku / neberiem antibiotika, len paralen). Co mam robit, ak menzes nepride vobec? Mam zacat brat na 8. den nove balenie?

liliaaaa

ja ich berem tiez, a prve dva mesiace som mala nepravidelne spinenie pocas mesiaca ked som ich brala, ale po tretom mesiaci sa to upravilo a dostavam men. vzdy na 4ty den od poslednej tabletky...pricin moze byt viac...stres ako si pisala,zmena znacky, a casto sa stava ze zena ked zacina alebo meni hak prvy mesiac menzes nedostane kym si telo zvykne...zacni brat tabletku normalne ako mas...podla mna je to v poriadku,telo si musi zvyknut..ak to bude pretrvavat aj nabuduce, chod k doktorovi

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

meskanie menzesu pri HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk