Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

...problem tam dole..

Príspevok v téme: ...problem tam dole..
tatoo-von D

..uz som sa parkrat liecila na nejake hnusobky tam dole...a teraz mam zas nieco teda nezapacha to ani nesvrbii len je to husty biely taky tvarohovy vytok..a pan dr mi nato povedal ze to je fyziologicke...ze aj taky vytok byyva...to fakt moze byt?aj ked mi to spiny nohavicky?...a teraz zacina brat antikoncepciu, mate niekto skusenost ze sa to zlepsii ten vytok..prosim o radu!!dakujem moc

SANINA

Ahoj ja som to mala tiez ked som zacinala s antikoncepciou do dvoch tyzdnoch to preslo.daj si intimku kym to neprejde bude to fajn neboj prejde to.je to normalne ked zena zacina brat tabletky aj ked si precitas ten papier co je pri nich tak tam je to napisane ze sa moze objavit vytok kym si na to telo nezvykne.takze drz sa ahoj